BLOGGER IS ON HIATUS. ANY QUESTIONS, PLEASE EMAIL AT sherahshahirah24@gmail.com or ANY OTHER LINKS THAT I'VE PROVIDED IN LINKS SECTION. MERCI, ARIGATOU GOZAIMASU, SYUKRAN, THANK YOU ☺

Members ♪

Wednesday, June 20, 2012

Layan Hari-hari kebosanan dengan Malay movie ♫

Assalamualaikum


huwaa, lame dah rasenya tak update blog ni.. huhu.. Gila rindu...
Sejak grad *hebat sket bile gune ayat ni* matrik bulan 4 harituh, life kat rumah memang bosan.. Aku tak kerja pun.. ahaha.. dah jadi petani buah anggur yang berjaya, tak payah lah kerja kat luar.. ahaha.. gurau tak pasal.. dah-dah.. So, untuk hilang rase bosan ni, aku banyak kali on PC online lame-lame sampai lebam mata.. muehehehe ☺


terima kasih kat member aku sebab bagi aku link untuk movie-movie Malaysia.. kehkehh.. :)
aku habiskan mase tengok movie-movie yang hebat keluaran Malaysia.. huhu.. Yelakan, selama ni mane sempat nak ngadap movie-movie ni semua.. =_='  Hilang sikit rase bosan...

kalau korang nak try tengok jugak, klik lah kat link ni yee~ MalayMoviesFull ...



Ni overview page MalayMoviesFull.... bukan setakat movie je, cerekerama, telemovie even drama pun ada.. Jom lah serbu.. ape lagi... tak rugi pape pun.. :) Bagi yang dah tau blog atas ni, untung sangat mereka2.. ahaha.. aku baru tau minggu lepas.. T_T... haha.. Boleh jadi promoter pasni :D... Sekadar share, ape salahnya, kan? :P

Thanks for dropping by :)

No comments :

Post a Comment

Share anything, accept everything.
Spill your thoughts here ☺☺☺